10 Kasım 2011 Perşembe

DÖNÜŞ

02 Aralık 2008 Salı, 15:20
Biliyorum,en verimli yıllar dedikleri o ışıksız günleri
Yürüyorum,arkamda bıraktım parıltılı düşleri…
İlerliyorum,sonumu bile bile
Düşünüyorum kendini müjdeleyen geleceğimi…
Söylüyorum şarkıları tıpkı söyleyenler gibi
Dönüyorum, aklımın eskileri beliriyor gitgide
Sallanıyorum,tek yitik olan ben değilim düşüncesiyle.
Eğleniyorum bende,tıpkı eğlendikleri gibi benimle
Gülüyorum yasak olanın cazibesine,
Sarılıyorum her bakışta bir başka nikotine.
Kirleniyorum söz vermemiş aşklarla,vaat eden bakışlarla,
Soruyorum az değil mi bu yük henüz hayatın ortasında?
Bilmiyorum daha ne gelir ötesinde berisinde?
Duruyorum,önümde karabasanlar,zamanı aşmış dakikalar,
Geriliyorum,nerdesin aşk?ya siz acemi sevişmeler?
Düşünemiyorum bir yenisinin eskisini yaşatabileceğine,
Susuyorum, ihtiyaç yok burda ne kelimeye ne de içki kokan nefese
Dönemem girdiğim sokaktan elbet varırım hedefime,
Kımıldamıyorum kusur mu işledim yine?
Ağlıyorum her günahı işleyişimde,isteyişimde,serzenişlerimde
Kucaklamıyorum inandıklarımı,kayıplarımı,kazanacaklarımı,batıllarımı
Arınıyorum istediğimi gerçekleştirdiğimde
Doğuyorum yeniden son bulma tehlikesi içinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder